/ Utveckling /

10-månaders kontroll

10-månaders kontroll
#1 / / Jenny:

Hahaha, störtskön min & frisyr. Vilken goding!



Skönt att allt ser bra ut, men det kunde jag ju redan konstatera såhär på andra sidan min skärm - grabben är ju tokfin! =)

#2 / / Anonym:

Skönt att allt var bra! Men vad olika de är, min kille behövde 18 månader på sig för att komma upp i samma vikt och huvudomfång. längden däremot stämmer :-) Tuff t-shirt ha ser ut att ha där! Var köper man sådana?

#3 / / Nilla:

Hej igen!

#4 / / Caroline:

Oj. Redan tio månader. Jösses va fort det går. Jag kommer ihåg som om det var igår när du bloggade o han låg i din mage..

#5 / / Anonym:

Vad stor han blir:D

#6 / / Vilda-Hilda:

Tummen Upp

#7 / / ellen (ellerenellen.blogg.se):

så himla söt! härligt att allt var som det ska, dessutom :)

#8 / / Malin:

Hittade just din blogg och jag älskar den! :)

#9 / / W e b - L i n n . n o:

Tiden flyr. :P

#10 / / Bella:

gud vilka fina ögon den lilla krabaten hade:)!

#11 / / Asal:

Söt bild, hahaha, ååh..

#12 / / Ida:

Men vilken underbar liten sötnos du har!

#13 / / Babbi - Bloggdesigner:

Finfin bild :)

#14 / / Josefine:

Klart allt såg finfint ut och han utvecklas som han ska. Det ser vi ju alla på de fina bilderna... =)

#15 / / Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

Vad bra =)

Du vart hittar man dessa Ed Hardy tröjor jag sett många små kids ha?

Kram kram

#16 / / Helena Kulle:

Vilken liten plutt, charmig till tusen.

Vad bra att han utvecklas som han ska, men jag tycker nog hans ena ben ser lite snett ut ;-)

Dom är minsann viga dom där små krabaterna :)

Ha en fin kväll.

/Helena

#17 / / Anonym:

Hejsan!

Tittar förbi! Kul att se hur Charlie växer! Väger han så mycket redan?! Andy är en flugviktare... fick precis kommentaren "Är han 4 år??!!" Japp, det är en liten kille jag har =). 103 cm lång och väger 16 kg.



Kan inte låta bli att skratta åt dina kaninfoto. Du har verkligen humor =)

Ha det så bra!

Kram Lottie med familj

#18 / / Soya ★:

Åh nu är Charlie och Stella lika långa = perfekt pusshöjd :)

#19 / / Linruz:

Sötnosen då!!!! Vilken tjejtjusare det kommer att bli.

Kram Lina

#20 / / Misen:

Härligt Charlie! Vad lång han är. Och så snygg tröja!

#21 / / Zarah-Lou:

Charmtroll no1!

#22 / / Linda:

Jag skymtar en underbar tröja från Ed Hardy.... skulle sitta fint på min Milton.... har du ork och tid att skriva var den kommer från? Skulle göra mig (förlåt Milton) lycklig!



Kramen!

#23 / / Anette:

Så söt juh ;)

#24 / / Jojja:

..o han är alldeles förbaskat söt! ;)

#25 / / Sofia:

Härlig bild!

Skönt att han blev "godkänd" på kontrollen;-)

#26 / / mini:

en helt perfekt liten kille med andra ord. och söt som få! kram på er fina! och rör er snart hitåt så tar vi kaffe, saft och bullar. mini

#27 / / idath:

MOde och skönhet?

Följ allt här.



http://www.idath.se



MOde och skönhet?

Följ allt här.



http://www.idath.se

#28 / / Ida:

Han är så himlans gölli

#29 / / Anna-Lena:

Vad skönt! :D Och vilken SÖTNOS han är sen... :D Ha en skön helg! Kram

#30 / / Sandra:

Charlie är för charmig alltså!

#31 / / Nilla:

Vilken oootroligt härlig blogg, med väldigt mysiga & roliga kort :)

#32 / / saravillfara:

Härligt att höra att allt var bra. Han är så fin!

Nu är jag lite nyfiken. Var Pablo också bra?

#33 / / sandra:

Sötnos. Han är lika gammal som min yngsta son :-)



Tipsar om en tävling i min blogg

http://minaprinsarochjag.blogg.se/category/tavlingar.html

#34 / / faster i storvreta:

tycker jag skymtar en ed hardy tröja på min lilla sötnos,, vilken tur att det åtminstone var en tröja som passade he he he,, kramiz på er alla från oss

#35 / / faster i storvreta:

ser en skymt av en ed hardy tröja på min lilla sötnos,,, tur att det ialla fall var en tröja som passade på krabaten redan nu he he,, kramiz från oss alla till er alla där borta

#36 / / Roxanna - kamp efter cancern:

vilken fin liten skapelse

#37 / / Linda:

oki doki... tack för svar. Jag får väl kolla efter en i Thailand, för dit ska vi flyga om alldeldes föör många dagar.... men den som väntar på något gott.... fniss



BTW jag har just lagt upp en finfin tävling om du är sugen på att joina...



Trevlig fredag imorgon! ;) /L

#38 / / smäm:

så charmig! vad skönt att han utvecklas som han ska :D

#39 / / saravillfara:

Vad schysst att du tog dig tid att svara inne hos mig. Nu längtar jag ännu mer, men det är drygt en månad kvar innan han når upp till norra Sverige.

Lycka till med alla stenarna förresten, det kommer säkert att bli jättebra när det väl är klart!

#40 / / Nina [ljuvligt]:

Det är helt galet att det var 10 månader sen han kom. Det innebär ju att jag har följt ditt/ert liv hur länge som helst, eftersom det var bullen I ugnen innan :-) Haha! Och underbart söt är han, din gullunge

#41 / / Linda:

charlie sötnosen, som du växer. stora killen nu jue.

Massa kramar till dig

#42 / / Annika:

Åh, så fin han är! En riktig sötnos! Och lik sin mamma, tror jag. :) Det är så skönt att veta att de växer och utvecklas som de ska. Min son är också född i november, men 7 år tidigare än Charlie. Jag har skrivit det förr - det är inte klokt vad tiden går fort. Det är alltid lika mysigt att titta in här och se söt-Charlie, goa Esther och dina fina bilder! Tack för det! Trevlig helg och stor kram!

#43 / / malin - mamma till sam:

Sam väger med ca 11,2 nu och är 80 lång. De växer så det knakar!:) Går C ännu?

#44 / / Hanna:

Gud vad söt bild! Riktigt goooding:)