/ Utveckling /

Det är jobbigt att få tänder...

Fler tänder
#1 / / Misen:

Oj ja - det är verkligen besvärligt. Men vilka fina gaddar!

#2 / / shine:

nämen! haha. så göllig ^^ men ack vad ont i magen jag får när jag ser hur ont det verkar vara. :(

#3 / / Anders:

Hahahah! Galet skön bild!

#4 / / Helena Kulle:

Nawwee, men 2 st fina vita tänder :)

Grattis till finalplatsen i min tävling, lycka till på dej.

#5 / / Vilda-Hilda:

Lille söte Charlie... stackare! U_u

Ge honom en varm kram från mig.

#6 / / Linda&Ebba:

Lillkillen då! Snygga gaddar som sticker fram!

#7 / / Bokmalen:

Ja, fy ändå!! Att det ska va så jobbigt!!??

Kramen, Maria

#8 / / Beyond the sun:

Men gud vilken charmig bild!

#9 / / Zarah-Lou:

haha, underbar bild! Man kan nästan SE hur det känns xD

#10 / / Tina.:

Det känns nästan som att denna bild kan kvala in till ett studentplakat i framtiden. Underbar! :)

#11 / / Sussi:

Vet precis vad du menar. Här hemma har Elias varit så gnällig så vi knappt orkar med honom, hahaha!

I tre dagar har det gnällts, han som annars alltid är glad. Det måste nog göra riktigt ont på våra små.



Kram och ha en trevligt helg :)

#12 / / Linda:

Haha, vilken underbar bild!! :-)



Jodå, jobbigt att få tänder är det allt. Vår 1-åring håller just nu på att få en kindtand och han har blivit sååå gnällig (och det är inte likt honom för han brukar alltid vara så sprallig och glad).

#13 / / Mjke:

naw! jobbigt kanske men otroligt sött! =)

#14 / / * M E T T E *:

OJ! skäms - jag skrattade högt åt hans min... stackars barn. Klapp klapp från mig :-)

#15 / / Linda&Ebba:

Själv hade jag fullt schåå att ta mig ur sängen imorse... har hittat en filmsnutt på youtube som illustrerar när jag "gör skalbaggen"...

Ha en bra dag!

#16 / / Nadja:

stackars liten.. vet hur det känns mina visdomständer har fått för sig att anlända !!!

#17 / / W e b - L i n n . n o:

Hahahaha så søt han var. :P Skikkelig festelig bilde. Hadde vært super å hatt i gangen. :D Skikkelig blink skudd det bilde <3 :D

#18 / / Anonym:

Han ser verkligen ut som om han ska hugga tänderna i vem som helst som kommer nära bara för att lindra smärtan. Akta fingrarna!!!

#19 / / ina-bina:

Nämen ÅH, haha, sicken tokcharmig bild på en tokcharmig liten skrutt! :D

#20 / / ullisar:

ja usch. å sen ska dom ut igen om bara några år...!

#21 / / Linda - ehtela.com:

ja det ser inte så roligt ut! stackars.

#22 / / Carina:

Fyttisjuttsingen!