/ Allmänt /

Our pets



Uuuups! Glömde visst Kaninskrället. Tack för att du sa till Annika! :)

Kaninskrället latar sig framför TV:n
#1 / / Lola:

Så himla makalöst underbara solskensbilder. Perosnlighetsinfångandet per bild! Åh, vad fina de är djuren!!! :)

#2 / / Ida:

Vad roligt att få se en bild på katten. Det är inte så ofta.

Supersöta är dom båda 2. Älskar Esther med napp.

Kram

#3 / / Mia:

Helt underbara. Båda två! <3

#4 / / W e b - L i n n . n o:

Så søte de er. :P

#5 / / Benedikte Bull:

Så herlige de er :D

#6 / / Matilda Barnboksillustratör:

haha, att hon gillar nappar är ju en gåta, hur sjutton lyckas hon hålla den sådär i munnen? rätt liksom? haha! hade tilly fått tag i den hade hon nog bara tuggat på den....



:-D

#7 / / Soffy:

ÄNTLIGEN lite Fritte! Som jag har väntat på den lille rödingen ;)

#8 / / Soya ★:

Fina små hårbollar :)

#9 / / L I L I J A:

Nämen aaaaaww :D :D

#10 / / Zarah-Lou:

FRITTE!! Jag trodde bara att han var en legend.. inte riktigt visste om han fanns.. ;D

#11 / / Kerstin:

Vilka underbara bilder. Helt otroligt fina. Jag bara njuter av dom. :)

Ha en fin onsdag.

#12 / / Anneli:

Så söta! Är kissen en utekisse? En jättefin katt i alla fall och det är klart att de intressena ligger högst på listan! Vovven ser lite halvbister ut men man kan ju inte bli bra på alla bilder! ;O))



#13 / / Carina:

Härliga djurbilder. Har oxå en gul kisse, fast hon är inte lika liten och gullig :-)

#14 / / Annika:

Kaninskrället då?

#15 / / ElinsPhoto:

Naaaw, så söta!

#16 / / Matilda:

Ajdå, löp är ju inte direkt superkul. Hoppas det går över snabbt! ;-)

Sist Tilly löpte gick det på ett tjillevipp, riktigt skönt! Den första gånge var desto värre.. pust!

#17 / / Angelica:

sleepy.... haha som min katt Daisy. Ända till kvällen när vi andra ska sova iaf ;)

#18 / / Anonym:

Rå fine bilder! :)

#19 / / Anonym:

Rå fine bilder! :)

#20 / / Laura:

Hehe... urcoola hela gänget! ;)

#21 / / kristin:

åhhh jag blir alldeles lycklig av dethär inlägget :) underbara husdjur!

#22 / / Petra:

Jag bara älskar Esthers miner hela tiden å att hon snor Charlies nappar, hahaha!

Sen älskar jag den kvaliteten på bilderna du får, jag vet att du har en Canon å jag en Nikon, men dina bilder är så klara å allt kan du inte väl inte fixa i photoshop? Har du något specialfilter?? Vore ju väldigt snällt å gulligt om du orkar svara mig på detta innan jag river av allt hår, hahaha!!

Hoppas ni har en mysig å trevlig dag!



kramar

#23 / / johanna:

gud vad söta =)



kolla gärna in min blogg !

#24 / / ems:

Jag bara älskar kaninen :)