/ Allmänt /

Napptjuven

Napptjuven Esther

Esther har varit helt tokig i Charlies nappar i ett par dagar. Hon tar dom och sen "vaktar" hon dom. :)
#1 / / jossi:

HAHAHAA :D



störtskön ju!

#2 / / ida ♥:

naaw va sööt ^^, åh du har så söta roliga ide'er med dina bilder jag älskar dom :D

#3 / / Nina:

HA HA HA HA FI FAN VA BRA!!!

#4 / / Josefine:

hahaha!! =)

#5 / / Linda:

Hihi, så sött!!! Påminner mig lite om ett inlägg om napptjuvar jag gjorde i min blogg förra året:

http://lindaskriver.blogspot.com/2008/09/napptjuvar.html

#6 / / Bokmalen:

Nu fick du mig att skratta gott!! ;) Ja, sambon oxå!! Dina gullisar visar ju sådana tydliga känslor!! Helt klockrent!!! ;)

Kramen, Maria

#7 / / Annika:

Ha ha, sådär har Ville också gjort. Han snodde nappen ifrån syrrans Luna. :) Ville såg lika sötfånig ut som Esther. De där cavaliererna... De är roliga att bo ihop med, den saken är klar. :) Puss till Esther! Kram!

#8 / / Karolina:

hihihi! vad gulligt!

#9 / / Helena Kulle:

Haha, denna bildserie är ju HELT JÄKLA UNDERBAR!

Det var den sötaste napptjuven jag nånsin sett :) Med dom ögonen kan man ju inte ta den ifrån henne.

KRAM

#10 / / Vilda-Hilda:

Hahaha! Så kuuuul!! Jag och mannen min skrattade länge och riktigt gott!! Underbar!!



Tack för att du piggade upp oss här hemma! ^_^

#11 / / Madelene:

Jag har precis hittat en ny favoritblogg..

Här snackar vi inspiration.. :)

#12 / / W e b - L i n n . n o:

Hahahahaha herlige Esther. :D <3

#13 / / Kerstin:

Nä men det här var nog det gulligaste jag sett. Esther har ju de mest oskyldiga ögon och med nappen i mun....ja inte kan då jag motstå henne. ;)

Ni får låta henne få en egen napp.

Ha en fin kväll.

#14 / / Peter:

haha helt underbart!

#15 / / Mickan:

Hahahahaha! Så söööt hon är! Eller de, rättare sagt=)

#16 / / Petra:

hahahahaha!

#17 / / Pearl:

Herrejösses vad sött! :) Underbar bildserie!

#18 / / Frida:

Haha, så fruktansvärt söt bildserie!

#19 / / Karolina:

Hahaha... så vilken underbar bildserie!!! Tack för att du gav mig kvällens största leende : )

Din blogg är en klar favorit!

#20 / / Amanda Constance:

haha, gud så gulligt! fin blogg du har. (:

#21 / / Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

haha, så gulligt :)

#22 / / EmmaConstance:

Haha :D Du lyckas verkligen fånga dom där ögonblicksbilderna!

#23 / / Zarah-Lou:

Jag tror att Esther oxå vill vara bebba igen ;)

#24 / / Liza:

Hihi.. va söta!! Min vovvsing heter oxå Ester!

#25 / / mini:

hahah! det här är så underbart! du är vansinnigt duktig och lille charlie galet söt! kram på er! mini

#26 / / Nadja:

kan du inte ge mig den lilla sötnöten ?=) älskar henne

#27 / / FridaChristina:

Hihi. Gu så söt! Va fin blogg du har, glad att jag hittade hit, dig ska ja ha koll på :)

#28 / / Jenny:

Underbart fångade bilder på napptjuv & nappnödig! =)

#29 / / Carina:

Nä jag döööör - det var det bästa idag!



#30 / / Linda&Ebba:

Sötaste Esther! Jag tror att de kommer att ha så skoj tillsammans hon och Charlie!

#31 / / smäm:

awww! skitsöt nappvakt!

#32 / / Anonym:

Hahaha! ;)

#33 / / Anki Jönsson:

Lilla söta Esther, så ursöt du är! Hade en gång en collie som hittade en napp vid en promenad i byn och den hade hon i munnen hela vägen hem. Tyvärr har jag inget kort på Penny med napp utan finns bara i min egen kamera i huvudet (ler);)

Kram

#34 / / derias:

vad duktig du är med kameran! vilken modell har du?

#35 / / Pia:

Helt underbart! Coola nappar också :)

#36 / / Linda M:

Hahaha...världens coolaste hund :-)Hon är ju sååå söt!!

#37 / / Linda:

ROLIGT!!!

Helt underbart!

Kram Linda

#38 / / Sofia:

Hihi, underbar titta-under-luggen-blick hon har!

#39 / / hanna:

Haha oj vad gulligt! =) Måste bara säga att du nog har den snyggaste headern jag någosin har sett! jag är imponerad! =)

#40 / / Lina:

Hahaha, helt klockrent! :D

#41 / / Matilda:

Hahaha, så brukar min systers hund hålla på när hon ska löpa...

#42 / / Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

haha =P

#43 / / Emilia:

Hahaha gud vilken skön bildserie :D



Och vilken härlig blogg sen, jättefin verkligen! Hit kommer jag gärna igen :)

//Emilia

#44 / / Kirsi:

Hahaha vilken gullig Esther!

Busfrö, hon kanske också vill vara nappsnobb =p

#45 / / Carina:

Guuud så gulligt. Hittade precis till din blogg och jag är så glad för det, vilka underbara bilder. Ha en underbar dag...

#46 / / Sandra:

Men Gud så roligt...haha :-)



måste säga att jag tycker dina bilder är helt underbara, du är verkligen jätteduktig! Vad har du för kamera?

Och vad använder du för program när du redigerar dem?

Hoppas du får en underbar helg.

Kram Sandra

#47 / / Benedikte Bull:

Haha så søøte! :D

#48 / / Grandinar'n:

Helt jävla underbar blogg! TACK för att du finns! :) Helt klart min nya favorit.

#49 / / Annah - mamma till finaste pärlan Chloé:

Haha vad roligt, har han tagit den på riktigt?

Såg att du också var med i mamas gravidbibel, roligt!

#50 / / Stina:

Hahhahahaa! Såååå bra! Det ser helt galet ut. Många hundar verkar gilla nappar :-)

#51 / / ellen (ellerenellen.blogg.se):

hahahaha!



åh, så sött! det gulligaste jag sett på väldigt länge :)

#52 / / Fanny:

Esther tycker det e dax för Charlie att sluta med napp nu! Det är en avvänjning hon börjat med!!! Hahahaha, Hon kände att hon kunde ta på sig den delen av ansvaret med att ha barn! Gull Esther vill ju också hjälpa till, dra en del av lasset liksom!

#53 / / I våran lilla vrå (C):

ryser lite... jag har ingen bra erfarenhet av nappar å vovvar. Jag är uppvuxen på kennel och en hund som vi sålt fick tag på en napp. Innan ägaren hann få tag på den så va gummigrejen svald och hunden gick inte å rädda (för att göra en lång historia kort).. Så va rädd om vovven och vore jag dig så skulle jag ta bort napparna.



men söta bilder blev det (ler). kram

#54 / / veronicasfoto:

Mycket underhållande!

Ha ha ha!

#55 / / Ida:

Hahah så söööta.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kram

#56 / / an:

Hey fina blogg. Dej har jag lagt till på bloglovin! hahah så att du vet. så himla najs :D

#57 / / Fia:

HAHAHAHAHA!!! hämtar andan AAAARRRRRHAHAHAHAHA!!! torkar tårarna HI HI HI HI HI!!! ramlar av stolen



Jag dör, såååå underbart!!! Tack för skrattsalvan!

#58 / / Pernilla:

Guuud så söt! hihi

#59 / / Mickan:

Ååh, vad sött! :D

#60 / / simone:

åh herregud vad du tar snygga bilder!

vad har du för kamera och så? fin fin blogg

#61 / / Helena:

Herregud vad gulligt det ser ut! En hund med napp! :D

#62 / / saravillfara:

Men alltså, du är ju bara bäst! Åh, vad jag tycker om din blogg! Din humor och ditt berättande ÄGER!!

Tack för att du förgyller mina dagar!

#63 / / a.nniie ♥:

du tar jätte fina bilder:D bejbisen över gullig :D

#64 / / Anneli:

Hahahahha....så roligt! Och så söt hon är med nappen i munnen Esther!! Gullevovven vill också ha napp!



Superfint fångat och så roligt!!



#65 / / Itchi:

Hahahaha!!! Detta är ju bara FÖR underbart! Nu vet jag vilken sida jag ska tipsa min lilla skara läsare om! =)

#66 / / maria:

Haha men hur gullig får man bli... sååå sööööttt

#67 / / Hilea:

nej va söt=)

#68 / / Cicki:

Åh, vilka underbara och kreativa foton du tar! Så bra fotograf att det tjuter om dig :)

#69 / / Harriet [phergon]:

Men jösses va söt.



Blicken på mitten bilden är så skön "shit Charlie är efter mig"



Mycket söta och mysiga bilder du har. Gillade skarpt den med hårtussarna(?) under sängen

#70 / / sandra:

Haha, vad glad jag blev av att kolla på bilderna på din blogg :D Så enormt fina :)

#71 / / catja:

Det är så kul med (F)Ester för man vet aldrig riktigt åt vilket håll hon kollar...sötnosen! ;)



#72 / / FannY:

naaw, så söta. hunden måste väkrligen gilla nappar :D!

#73 / / Lillith76:

Vilken söt bild den där sista med hunden.

Bra bilder tar du med...

vad har du för kamera?



Vill du vara med i en tävling i min blogg så är du välkommen dit :-)

http://lillith76.wordpress.com/

#74 / / Lillith76:

Vilken söt bild den där sista med hunden.

Bra bilder tar du med...

vad har du för kamera?



Vill du vara med i en tävling i min blogg så är du välkommen dit :-)

http://lillith76.wordpress.com/

#75 / / Ullen:

I love E! Hon är så skön!

#76 / / frida:

hahaha så underbart!!! :)

#77 / / Madeleine:

Haha, Aw ;D

#78 / / Kim Ekholm:

Ahh Anlo. Du har så härliga bilder jämt. Först så får du till en kanonbra bil. Den ser så "härlig" ut i både färg och skärpa osv. Sen så får du till alla dessa underabara texter till.



:) Härligt!

#79 / / A L E X A N D R A:





Vilken kreativitet du har! Jätteroliga och fina bilder verkligen!

#80 / / Leja:

hon är så jäkla söt!

och charlie också, för den delen ;)

#81 / / Lina:

haha sötaste jag sett på länge :)

#82 / / lovisa:

haha, va sött!

jättefina bider har du också!

#83 / / Elin, Elinphoto.se:

Näe, jag dööööööööör, så fin hon är Esther!! Helt oskyldig dessutom :-))))!



Kramis! // Elin

#84 / / Nett:

Sista bilden va jätte söt. Jag diggar dina bilder..

#85 / / coach outlet online:

http://www.coachoutletonlineuscoach.com

At the

coach outlet online



you have the largest selection of the day. If you touch the item and like it, keep it in your possession until you make your final decision.If you need to acquire the focus, you need to sustain the

coach outlet store online



, which with stylish components that will immediately concoct you appreciably more attracting and outstanding.

#86 / / coach factory outlet:

In particular, products from

coach factory outlet



with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.

coach factory online



provide These purses, handbags and wallets can be carried with formal wear as well as with evening wear, matching with the outfit.

http://www.coachfactoryoutletworld.net

#87 / / louis vuitton outlet:

Welcome to visit our Louis Vuitton Outlet, whatever you like, our shop can supply to you.Launched in honor of the 2004 Euro Cup in Portugal, the Attaquant gets its original shape from the soccer ball.

http://www.louisvuittonoutletsaletime.com

#88 / / coach outlet:

coach outlet can provide the coach exactly the same is expected in a retail store. It can help you find bags of various colors, shapes and designs, which prove once again that the coach is actually a selection for the housekeeper.

http://www.coachoutletonlinestorecoach.org

#89 / / coach outlet online:

Lots of women like which usually amount normally include a coach outlet online ,it provides coziness to many girls that don't even think it is a great bushel of great interest directly to them.Everyone believes the fact that coach outlet store online can be well-known simply because of its high quality and the lovely pattern. http://www.coachoutletonlineday.com

#90 / / louis vuitton uk:

They're not chosen, so one of these ideal for you. For more flexibleness a lot more like these, there are lots of discount louis vuitton uk.in fact, louis vuitton is one of the most famous fashion design master.he opened the fist suitcase shop called after his name. http://www.louisvuittonukoutlets.org.uk

#91 / / coach factory outlet online:

Coach bags enjoy high popularity throughout the world. I would like to share the coach factory outlet online with you. What are you waiting for? Just come to visit. Coach Factory Outlet can design new and original products that are also functional. The stylish appearance of products, sophisticated workmanship, superior quality and highly competitive prices have won the customer's trust and love from consumers at home and abroad. So you can rest assured that purchase.

http://www.coachfactoryoutletonlinepay.com

#92 / / louis vuitton uk:

louis vuitton uk are exquisitely made and there are logos in the middle of them. The whole design is simple but elegant. You definitely deserve having one. If you want to catch up to the latest vogue, having Louis Vuitton Handbags of the latest styles can absolutely satisfy you.Just visit LV outlet webpage and select the most suitable products for yourself.

http://www.louisvuitton-worlds.org.uk