/ Tisdagstema /

Tisdagstema - grönt är skönt

Grönt är skönt

Fler bidrag hittar du här. :)
#1 / / tekri:

så sjukt bra!! Alltid lika underhållande att titta in hos dig. Tackar vi för!



hajk!

#2 / / ellen:

vad fint! :D du hittar alltid på så fina idéer! din blogg är så underbar! :)

#3 / / Kerstin:

Jag gillar dina idéer. Snygg tolkning på temat. :)

Ha en fin onsdag.

#4 / / Anki J.:

Tänk om man kunde vara så duktig som du är Ann-Louise....

Kram

#5 / / W e b - L i n n . n o:

Hihi har du krympet i vask?. :P

#6 / / jossi:

haha, riktigt grym verkligen :D

#7 / / Mjke:

Åh så fint!

Du är grym!



Hoppas dun dag blir fantastisk!

#8 / / Jes:

Lika träffsäkert varje gång A-L!!!



Underbar komposition!



Får man gå PS-kurs hos dig? ;)

Kram/Jes ♥

#9 / / Nina [ljuvligt]:

Haha! Härlig tolkning :-)

#10 / / Helena Kulle:

Shit vad stora växter ni har!

Kul och rolig bild, du är inspirerande du :)

#11 / / Mia:

Läckert kort, jag hänger på Ps kursen direkt om du har någon;) Må så gott Kram Mia

#12 / / inteutanmindotter:

Skriver om alltid:

UNDERBART! =)

#13 / / Linnea:

Grymt fina bilder! Det är kul att läsa och titta. Vackert. Du är grymt duktig!

#14 / / Anonym:

Första gången jag läser din blogg idag. (hur hittade jag ens hit.?) Du är väldigt duktig och ger så mycket inspiration! Jag blev helt tagen och har gått igenom hela arkivet och wow! hehe.

Keep up the good work (:

#15 / / Benedikte Bull:

sv: Tusen hjertelig takk! :D

#16 / / Natali:

He he he, det var fyndigt! Tisdagstema "Tummelisa" kanske?.

//Tally

#17 / / Christine:

Saknar ord...härligt underbar bild helt enkelt, tack för den, du är fantastisk! Kram!

#18 / / smäm:

klockrent!

#19 / / Solveig:

Oj så liten du har blivit! Är det resultatet av den dåliga nattsömnen? Störtskön bild! Du är ju number ONE! Jag blev så inspirerad av dig så jag deltog för första gången..hihi kul! Kram

#20 / / Susanne:

Härlig bild!! Får lite svindelkänsla!!

#21 / / sofia:

jag blir så glad av dina tokiga bilder.

tack för att du delar med dig.

#22 / / Evba-marie:

Vilken COOL grön och skön bild!

#23 / / veronicasfoto:

Det känns liksom som hämtat ur en mysig film som jag hade älskat att titta på när jag var liten... Som en modern teskedsgumman, fast mysigare!

#24 / / Albin:

Tja, fast inte är den lika bra som dina mästerverk! Det är bra med mig tycker jag ändå! Hur är det med dig och lillgrabben? :)