/ Allmänt /

Gottgottigottgott!

Nyårsmaten


Och allt ska avnjutas hemma tillsammans med det bästa och finaste jag har (min familj) i skönaste gravidmjukisbrallorna, ulliga tofflor och en gammal sliten men ack så skön tröja. Underbart! :)

Gott Nytt År!
#1 / / Anonym:

Wonderfull =) Vi ska äta ostgratinerade musslor, hjortstek med chevregratinerade jordärtskockor och mandelpotatis och fräsch frukt med choklad.

Smarrigt Nytt år blir det! Gott nytt !

#2 / / smam:

later bokstavligt talat som ett gott nytt ar for dig :)



kram

#3 / / Jossa o Jack:

Åh jag är SÅ avundsjuk! Har smugit mig i gravidleggings och raggsockor:) Jag känner redan för att gå och lägga mig och bara strunta i att det är nyår.. Ha en jättemysig kväll! Gott nytt år! Kramar

#4 / / Ett stenkast från Fyndet:

Gott Nytt År!



Låter som att ni får en himla fin nyårsafton!

#5 / / Seema, Stolt mamma till Elvira & Leon! Och fru till Mats(Ann-Louise kusin):

Gott Nytt År till dig & familjen,önskar vi alla här,jag mats & barnen!! =D

Hoppas erat år blir bra! Inte långt tills ni får tillökning nu ju! ;) Tiden kommer gå så snabbt,ska ni se =) och speciellt när man har en liten innan ju! Eller jaa, liten och liten! Charlie är inte så liten ju,hehe..

Kramar till er!!

#6 / / Therese:

Gott nytt år på dig!! Hoppas ni hade en fin kväll!!



Kram

#7 / / Susanna:

Det är så man ska fira nyår. ^^



Vi har en snart tremånaders bebis. Vi sov. :D

#8 / / Susanne:

Låter så himla mysigt & skönt nyårsfirande! Har kikat lite på din blogg sista tiden, älskar din blogg! Dels för verkar du ha fotoidéer som jag & lite lika tänk, men med grymt mycket mer kunskap & en liten smula mer fantasi! Du tar foton jag vill ta... kanske mest det! :)

Tack för att du inspirerar mig, gott nytt (foto)år

#9 / / Christine:

Härligt! Gott nytt år!

#10 / / sevendaysaweek:

mums!

#11 / / Jes:

Åh vad mysigt!



Ett riktigt Gott Nytt År vännen!

Kram Jes

#12 / / Lillian:

Låter som ni hade en kalaskväll! :-) God fortsättning på det nya året!

#13 / / Lillian:

Låter som ni hade en kalaskväll! :-)

#14 / / ray ban sunglasses:

Nice article, I am a big time fan of your site, keep up the nice work, and I will be a frequent visitor for a very long time.