/ Tisdagstema /

Tisdagstema - husdjur

Husdjur

Napptjuven och katten som helst sover. Fler bidrag hittar du här. :)
#1 / / Natalie R:

Napptjuven Esther med den talande blicken är ju bara för söt! Hon tycks visst göra allt för att också få vara husse och mattes bebis ;D

#2 / / Charlotte:

Jag älskar Esther och hennes nappar! Busiga vovve! Min lilla plutt har just slagit sönder mammas kära blommkruka, så hon har rätt många hyss för sig hon med ;)

#3 / / Mona:

Napptjuven ser ut som om hon är tagen på bar gärning. Vacker röd katt!

#4 / / Laura:

Men ååååå så söta!

Du kanske är perfekt att råda mig i ett erbjudande jag har nyligen har fått.

Att ta över en liten chihuahua valp för en liten tusing, bara den kommer till ett gott hem.

Rååååd pleeeez! =)

Vet inte vad jag ska göra? Jag har möjlighet att ta med den till mitt nya jobb för det mesta, men ibland reser jag. Visst kan någon hjälpa att passa ibland - men alltid?

Hur gör ni?

åååå... puh.... hjälp

#5 / / Maria:

Bilden på din hund med nappen i mun är ju helt underbar! Katten en liten sötnos!

#6 / / Pia [stjerndorff.com]:

Underbara bilder, som alltid! :) Är så fint med närbilder på djur med päls tycker jag! Ester är som vanligt helt bedårande med nappen! :)

#7 / / Mona:

Rätt länk till mig.

#8 / / Benedikte Bull:

Nydelige bilder! :)

#9 / / Linda&Ebba:

Sötisarna! Om kisse sover så mycket så borde han fastna på bild oftare... eller?

#10 / / Mattias:

Haha skön bild på hunden! Underbara bilder!! :)

#11 / / LiseLotte:

Vilken ålder slutar just den rasen med nappar? Är det vid 7 eller ;)

#12 / / Zarah-Lou:

Det är ju bara för kul att få se en glimt av Fritte lite då och då ;D

#13 / / Anneli:

Såååå söta!! :O)) Man bara blir ju såå förälskad i Esther och hennes uttryck med nappen! Och kissen är så fin!

#14 / / Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥:

Åh, det var det sötaste napptjuven jag sett!



Njut av onsdagen.

#15 / / Elin, Elinphoto.se:

Myspysisar!



Så fina bilder på såååå FINA husdjur.



Massor av kramar // Elin

#16 / / Anonym:

Nawee, napptjuven :))

Åhh din kise, vill ha med han mer i bloggen!!! Fin han är, liknar nästan min Timon :)

Ha en fin dag.

KRAM

/Helena

#17 / / Anette:

Vilken underbar bild på hunden med napp :O)

#18 / / Anette:

Vilken underbar bild på hunden med napp :O)

#19 / / Anonym:

ha ha ha

hon ser ju så ***** ertappad ut...

Skitkul!

#20 / / Olle:

Haha va söt Esther var då! Sitter hon under ett bord och skäms? =)

#21 / / Vanilla:

Fina kort! :-)

#22 / / Caroline:

Vovven med nappen är precis hur rolig som helst! Hon ser lite påkommen ut!

#23 / / Camilla:

Åh så söt hon é med nappen i munnen och vilken skyldig blick :)

Katten är också söt !

Ser ut att vara väldigt lik mina föräldrars katt Gustav :)