/ Tisdagstema /

Tisdagstema - liggande

Fler bidrag hittar du här. :)

Liggande i dimman. Fler bidrag hittar du här. :)
#1 / / ida ♥ [ f o t o b l o g g ] -:

wow!

#2 / / Mattias:

Säger samma som föregående skrivare... Jäkla cool bild!

#3 / / KisseGirl:

börjar med att berätta att jag ÄLSKAR din blogg, dina bilder är så himla härliga!



sen vidare till vad jag vill ;) min son ska snart döpas och jag har bestämt mig för att själv försöka knäppa dopkkort på honom, undrar därför om du har något tips på hur jag på bästa sätt ska få en fin bild på honom i hans fina dopklänning, jag vill gärna att dopklänningen ska framhävas... tänkte om du vet någon sida med fina dopbilder? om du själv knäppt några?



Åter igen underbara bilder du skapar ;)Skulle önska att kaninen bodde hos oss ;)

#4 / / Charlotta:

Snyggt!! Redigerat eller ett ögonblick på miljonen? Bara nyfiken.

#5 / / Lina:

Jäkligt grym bild!

#6 / / Anne, anness design:

Underbart!

#7 / / EmmaConstance:

Väldigt fint!

#8 / / Maria:

WOW!!! Vilken ursnygg bild!

#9 / / Sirpa:

Snygg bild! Jag har också nånting i dimman men långt ifrån ett slott med tinnar och torn, fast ett torn är det....

#10 / / Anonym:

For et fantastisk bilde!!! Er det noen type actions i PS du har brukt for å få den "gammelt lerret" effekten?



Elsker bloggen din og blir like glad hver gang det er nye bilder her :-))

#11 / / Anneli:

Kreativt!! Och mycket snyggt bearbetat!!



En sak som jag alltid blir frustrerad på när jag är hos dig är att jag aldrig är sparad som kommentator! Trots att jag varje gång väljer rutan för komihåg! Har du någon inställning som gör att det inte fungerar hos dig? För det fungerar på alla andra blogg.se-bloggar!

#12 / / karina:

wow vilken bild!! supersnyggt!



/K

#13 / / AnnaOfDallas:

Wow, var också det första ord som kom ur min mun! Dimbilder kan ju bli otroligt fina och du har verkligen lyckats få en fullträff.

#14 / / a home far away:

Riktigt riktigt cool bild!

Och du, ansiktsbehandlingen kommer bli kanonmysig, NJUT!



Kram Gunilla i Singapore

#15 / / Karins fotoblogg:

Men så SNYGGT! Som värsta tavlan!

#16 / / Danne (@dcarlbom):

Nu har jag tittat runt på massor av dina bilder och jag är riktigt imponerad. Gillar verkligen att du går till en twist av humor i många bilder med dina pratbubblor.



Underbart.



Här kommer jag garanterat titta in bra mycket oftare i framtiden, och det är tack vare Elin's tips på moderskeppet.se som jag hittade hit.

#17 / / Helena Kulle:

Fantastiskt!

Du är grymt duktig med din redigering. Riktigt snyggt.

Hoppas allt är bra med er!

KRAM

/Helena

#18 / / Mikabella:

Som en dröm. Ljuvligt, mystiskt, kreativt. Du är verkligen duktig!

#19 / / Towe:

Riktigt snygg bild!

#20 / / Madeleine:

Really cool picture!

#21 / / Elin:

Wowsa :-)!

Tjusig bild.



Kram // Elin

#22 / / Kristina - Kix Koll:

Wow, som vanligt! Riktigt trollskt.

#23 / / Mrs North:

Vilken helt fantastisk bild! Som tagen ur en film tex Sagan om ringen!

#24 / / EmmaConstance:

Svar: Åh, tack så mycket! :D

#25 / / Stina:

Men shit! Hur gör du?

#26 / / Jennifer:

Otroligt fin bild och blogg!

#27 / / Lillian:

Suveränt fräck bild! Kan man få lite tips på hur man redigerar så tro?