/ Allmänt /

Vinter-OS

Sambon den sportintresserade: Om Charlie vaknar på natten och vill upp dom närmaste två veckorna så tar jag det.
Jag: Ääää...okeeej...va!? Är du säker?
Sambon glatt: Ja!

Vi skakar hand på det och sen blir det tyst i cirka 30 sekunder.

Sambon med väldigt len röst: Jag gör det för din skull.
Jag: För min skull? Haha WHAT?!
#1 / / Smäm:

Hahaha!

#2 / / Charlies faster:

he he he,,, bra jobbat lillebror,, visst ska man göra allt för sin kvinna,, kramizz till er alla från oss alla

#3 / / bella:

Haha! Så skön :)

#4 / / Nina:

Hahaha

#5 / / Linda&Ebba:

Men va... omtänksamt, av honom =) Passa på och njut! Det är ett tag till nästa OS.

#6 / / hemmabloggaren:

Ha ha, ja man lär spinna på när man kan :D

#7 / / Anonym:

Jo tjena!



Men en sådan gång kan man väl bara spela med.

#8 / / Babbi - Bloggdesigner, ny design 13:e!:

Höhö han är väl inte dum :P

#9 / / Malin:

Haha! Smart där, men hey, va spelar de för roll! Haha du får ju sova ;) Lätt värt det!



Tack! Ja, jag har förstått det, tycker den HÄR tiden är fantastisk att vara gravid - så kan tänka mig hur det är när Liten kikat ut :) hihi! Längtar som fan, rent ut sagt!



kram & trevlig lördagskväll!

#10 / / Josefine:

Haha! Brukar han vakna på nätterna eftersom han erbjöd sig?

#11 / / Josefine:

Haha härligt! Då får du passa på att sova sött. :D

#12 / / Linda - ehtela.com:

:D hihi

#13 / / Gamze:

gud vilken härlig blogg du har!! en ny favorit! :)



och underbara barn!

#14 / / Anna-Lena:

Inget ont som inte har nåt gott med sig ;D hehe nejdå... ser gärna os alltså MEN inte mitt i natten!

#15 / / Anette:

Fniss, jag säger bara en sak ... Karlar :-)

(Jättetrevlig blogg du har med underbara foton)

#16 / / joacim:

Yi-haa... Och han menar det... Han vill inte du skall behöva slippa nattsömn, se sporten men vara med Charlie, det vill han du skall få...

#17 / / Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥:

Bra deal! Tänk att OS varar i 3 veckor!!!

Nice!

Kram C

#18 / / Therese:

Fråga om han kan tänka sig att göra det även under fotbollsvm.....det går ju i sydafrika ligger i samma tidzon som oss...men man kan ju alltid chansa & fråga!

#19 / / Madeleine:

Haha ^^ Naw :)

#20 / / Therese:

Hmmm slugis där!! Skit i vad han menar och sov :)



Ville bara önska dig en fin allahjärtans kväll!!



Kram

#21 / / Nina:

hahahahhahahahahha va roligt =)