/ Allmänt /

When we were young

When we were young
#1 / / Anonym:

Vilka underbara bilder och coola outfits! towe.

#2 / / Annah:

Det är verkligen underbart med gamla bilder!

#3 / / Maja:

Ha ha fint! =) Inte helt olikt Charlie ;D

#4 / / stina:

tycker mig urskilja drag från pappa peter i charlie :) mysiga bilder från en mysig tid!

#5 / / Kristina Kvåle:

kjempe koslige bilder! :)

#6 / / Linda&Ebba:

Oj! Går inte att ta miste på ve som är Pluttens föräldrar!

#7 / / catja:

Tur mamma hade styr på lien. :D

#8 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Underbara bilder!

#9 / / Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

vilka fina bilder!! Kul att se

Hoppas du får en toppenvecka!

Kram Erica

#10 / / Åsa:

En sådan mössa, som du har på den övre bilden, hade jag med. Men min var blå. :-)

#11 / / Stina:

Men GUD! Charlite är ju en kopia av dig, med håret och ögonen och minerna med ögonbrynen!!!



KRAM

#12 / / bea:

sött!

#13 / / Anonym:

Sköna bilder! Vilket år är du född?



♥ ♥

Må så gott och ha en mysig måndagskväll

Kramar från ett snövitt Kungsbacka och Camilla

♥ ♥

#14 / / Karins fotoblogg:

Sköna bilder! Den första bilden är bara så bra!

#15 / / Johanna - Fotoblogg!:

Haha! Så skoj att se. Härliga kläder! :)

Själv lade jag igår in bilder på mig själv på bloggen, när jag som liten smakar på pepparkakor från julgranen. Hehe!

#16 / / Helena Kulle:

Så söta ni är :)

Hoppas allt är bra.

KRAM

/Helena

#17 / / louice:

Super fina bilder & jätte mysig blogg

#18 / / Chris:

Hehe!! Underbart att se!

Jag har lika lite hår nu som då (Martas kommentar) :D

Hoppas allt är bra med er!



Kraam

/Bror