/ Note to self /

Note to self

Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s Ctrl+s

Photoshop har hängt sig och jag har inte sparat det jag suttit och grejat med en endaste gång den senaste timmen. Smart. Jättesmart!
#1 / / Junitjej:

Det där är jobbigt!! Finns det något mer irriterande än när Internet eller bildredigeringsprogram hänger sig?

#2 / / Therese - Therre fotoblogg:

Ajaj, inget vidare!

#3 / / Ellen (http://ellerenellen.blogg.se):

Åh, vad jobbigt! Jag är också väldigt dålig på att spara, men man måste påminna sig själv för att slippa göra om allt om PS skulle hänga sig. Kram på dig!

#4 / / Mia:

hate when that happens....

#5 / / Karolina:

Så surt när det händer, har hänt mig flera gånger det sista :O

#6 / / Jes:

Å vad trist. Men roligt inlägg - ändå :). Du är för go!



Kram Jes

#7 / / Helena Kulle:

Aj aj aj!

Man ska ALLTID spara, andas djupt nu, räkna till 10.

Kul mantra :)



KRAM

#8 / / Drea:

Skjer ofte hos meg også. Jeg glemmer det alltid, blir så opphengt i det jeg holder på med! Suuuurt. Jeg deler din frustrasjon!

#9 / / Camilla ~ elmida.se:

Näääääääääää, då blir man ju gaaaaaalen!!!!!

Surt...



KRAM!

#10 / / Linda&Ebba:

Så onödigt när det händer.

#11 / / Josefine:

Åh, det där gjorde jag i förrgår utan att dethängde sig, jag råkade kasta allt. Då känns det också surt...suck

#12 / / ullisar:

jag får rys. usch. och att man aldrig lär sig...

#13 / / sienneis:

Ungefääääär lika smart som när man ger sig på att mixtra i sin redigeringsmall utan att kunna html och inte spara en säkerhetskopia FÖRST...

:)