/ Bilder /

Fields

Fields
#1 / / Marie:

Vilka dunderhärliga bilder du tar!

#2 / / Hannah:

Den första bilden är verkligen helt underbart fin. :) Den sista också - nyckelpigan. :o



Ooh!

#3 / / emelie:

Jätteläckra bilder! :)

#4 / / Jossa o Jack:

Dessa skulle jag vilja ha som fototapeter i mitt framtida lantliga kök! Du är duktig du! Kraam

#5 / / T I L D A - fotoblogg:

gud vilka häftiga bilder !

verkligen jättefint ! :)

#6 / / Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Fantasiska!

#7 / / a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]:

Åhhh det var bland det mest perfekta i fotoväg jag har sett!!!! :O :D:D:D:D:D

Så SJUKT FINT

#8 / / Annika:

Underbara bilder! Så vackert!

#9 / / Josefine Bergqvist:

WOW vilka snygga bilder! Har följt din blogg ett tag och jag måste säga att det är alltid lika roligt att kika in på din fina sida! Du tar såååå fina bilder! Ha en fin dag!

Kram Josefine

#10 / / ina-bina:

Älskar de här fotona. De ser ut som en serie tavlor! Med ljuset och nyansen blir det något poetiskt över dom :)

#11 / / Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

Gud vilka fina bilder!! Vad är det för kamera:O?

#12 / / Albulena:

Vackra bilder! :D

#13 / / nicole sjöström:

haha snyggt efternamn !

jag heter också Sjöström ;)



var gärna med i min tävling om en hello kitty bling ring eller någon annan utav mina tävlingar

/Shoppaholly

#14 / / Zarah-Lou:

Underbara bilder! <3

By the way Annlilousan - har du något vidvinkelobjektiv? Är på jakt efter ett och tänkte om du har något du gillar? :)

#15 / / Mollymus - bloggar från Uppsala:

Godnatt och sov så gott! :D

#16 / / C U A D R O - linnéas lilla blogg.:

Riktigt snygga bilder, fortsätt så ;)

#17 / / Annelie:

Underbart vackra och stämningsfulla bilder!

#18 / / Johanna - Fotoblogg!:

Härliga bilder på fälten! Andra bilden är så snygg. :)

#19 / / Mia:

Alltså, jag förstår inte hur man kan vara så otroligt duktig som du. Varje gång jag kommer in här häpnas jag (och vill dö lite av avundsjuka). ;) Fantasiska bilder! (som vanligt)

#20 / / Amanda - Annasdotter:

underbart fina bilder :) kram

#21 / / Anonym:

Gaaaaalet underbart fina! Bara älskar den första! Du är fantastisk med din kamera!

#22 / / Michaela / foto,design & vardagsliv:

underbara bilder :o

#23 / / Anonym:

vilka härliga bilder! :) rösta gärna på min sko på min sida!

#24 / / Anonym:

Åh, jeg elsker kornåkrer! Skulle gjerne hatt en modellshoot der! :) Hadde vært perfekt!

#25 / / Drea:

Åh, jeg elsker kornåkrer! Skulle gjerne hatt en modellshoot der! :) Hadde vært perfekt!

#26 / / Amina:

Jag har letat efter nyckelpigor hela sommaren, men jag har inte sett en endaste en! :(

#27 / / Tvillingen Jeanette:

Grymt fina bilder ^^

#28 / / Julia:

Andra bilden är helt magisk! :D

#29 / / Mia 17år - Mamma till William och Marcus:

Gud vad fina bilder!! :D



Vad för kamera använder du?

Jag har nämnligen ingen kamera för tillfället, min gick sönder förra veckan! :(.

Så de blir att köpa en ny kamera inom kort.



//kram, Mia

#30 / / Sara-Louise:

Gillar det jag ser. Oj oj. Gillar.

#31 / / amanda:

Vad använder du dig av för kamera samt redigeringsprogram? Riktigt grymma bilder du har!

#32 / / Ellen:

wow! riktigt snyggt.

vad använder du för kamera? :)

#33 / / Sandra:

Säger något som du hört tusentals gånger, men gud vad snygga bilder!

#34 / / Anonym:

fina bilder + fin blogg=)

#35 / / Elin, 17 år och mamma.:

Vackra bilder! :D.

#36 / / Linda - ehtela.com:

vackert!

#37 / / Milla:

fantastisk vakkert! elsker det første bildet!

#38 / / TinaSilver:

Gud vilka vackra bilder hur tusan får du dom så klara och vackra :) Jag älskar själv att fota men har ganska nyss köpt mig min första kamera :) Längtar verkligen tills jag lyckas fota som du gör :)

#39 / / Anonym:

Var gärna med i min mammas bloggtävling, du vinner en designad tröja av henne! http://minitjejens.blogg.se/2010/july/ny-tavling-for-dig-som-gillar-hastar.html



Lycka till! Kika gärna i min bloppis om ni vill: http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile/ Noggrant sorterat och låga priser (:



(beklagar om du inte vill ha reklam o.s.v. Isåfall är det bara att radera den här kommentaren! Tack ändå. Rensning pågår här hemma (;)

#40 / / Lovisa Illustratör:

Lika vackert som alltid!

#41 / / Maisah:

HÄrliga bilder :)

#42 / / kristin:

wow du är verkligen hur duktig som helst! dig ska jag lägga till via bloglovin!

#43 / / Linn:

Jag målar porträtt och söker kunder.

Kolla in min blogg vettja :)

#44 / / janine:

fina bilder (:

#45 / / Rebecca:

grymt underbar blogg!

#46 / / Kajsa:

Helt fantastiska bilder! Du har verkligen någon extra i vareneda en av dem! Du imponerar på någon som är van att kolla på foto och färg!

#47 / / Clara:

sjukt fina bilder!

#48 / / Julia:

gud va duktig du är blir avundsjuk!!

#49 / / sunshine:

otroliga! : )

#50 / / Elin:

Jättefina bilder verkligen! :)

#51 / / Maria:

Åh vilka härliga bilder! Har du redigerat dem något?

#52 / / -:

ÅÅÅÅÅH SÅ VACKERT! PRAISE YOU!