/ Filmer, serier & sånt /

Kvällens planer

Walking Dead

Zombies, läsk och choklad!
#1 / / Ingen vanlig dag:

Det låter som en soft och bra kväll för en mama to be.



Kram kram / Kristina

#2 / / Mia:

Kan det bli bättre? :D

#3 / / Ullis:

Hej



Har läst din blogg ett tag nu och imponerats av dina underbara bilder!! Kul med en till liten på g oxå :) Och till dagens inlägg var jag bara tvungen att skriva första kommentaren! Superbra serie!!! Min man fick nästan tvinga mej att se första avsnittet (är inte alls för zombiefilmer...) men wow, jag älskar den :)

Ha en trevlig kväll!!

#4 / / sunshine:

VÄRLDENS BÄSTA zombie-serie enligt min uppfattning! Har du precis börjat se den eller ligger du på episod 5? :D

#5 / / Clara:

kan inte se såna filmer, blir för rädd;)

#6 / / fröken K:

Uuuusch, jag kan inte se sånt. Har du sett Zombieland? Den är läbbig, och rolig, men lite för läbbig för min del. :)

#7 / / Tina // peppar & vanilj:

Jaaa, vilket vinnade koncept =)



K r a M // T I N A

#8 / / kristin:

låter som en bra kväll!

#9 / / lisette A:

Gå gärna in och lyssna på min musik!

#10 / / I väntan på Liten - Gravid i vecka 35:

Den serien följer jag och sambon också, han älskar allt som har med zombies och sånt att göra haha ;D Personligen tycker jag nog att serien är lite i segaste laget, men men :)

#11 / / Anna:

Oh nu fick du mig att börja titta, jag är inget fan av skräck, men domedagsskildringar gillar jag så det här verkar lovande!

#12 / / ullisar:

jag hade fixat läsk och choklad. det andra lämnar jag till modigare typer!

#13 / / Anna-Karin:

Den har jag inte sett, älskar ju zombiefilmer. Tack för tipset! (snygg filmaffisch var det också)

#14 / / Evelina:

Superbra serie! Jag och min sambo följer den slaviskt :D

#15 / / mikebike:

Wow! det där verkar ju asbra. är den det?

#16 / / Anna-Karin:

Har sett 6 avsnitt nu. Så bra! Men hoppas ändå inte det blir en av de där evighetsserierna som aldrig tar slut.

#17 / / Administrator:

Most women would prefer to christian louboutin shoes save their money until they can afford a real pair of cheap christian louboutin shoes rather than a pair that just looks like christian louboutin online.When you buy women's designer shoes, not only are you getting to wear the samebody to buy louboutin shoes online shoes as your favourite celebrity, you are also getting a pair of shoes that will last longer and look better than almost any other christian louboutin 2012 shoes you have ever like christin louboutin pumps bought.Discount designer discount christian louboutin shoes, such as those from Christian Louboutin and cheap christian louboutin, can be found if you look in the right places.