/ Charlie /

Och vips så var han två

Charlie två år

Igår fyllde Charlie år. Oturligt nog var han sjuk dagen till ära men ordentligt firad blev han ändå. :)
#1 / / smam:

grattis grattis :)

#2 / / K:

#3 / / Anonym:

Oj redan! Jag har alltså följt din blogg i drygt 2 år redan! Stort grattis till Charlie! :D

#4 / / Johanna:

Grattis Charlie! :D Haha, jag minns när han fyllde ett och jag var helt förbryllad över att jag hade följt din blogg i över ett år redan. Och nu är det över två år. Helt galet vad tiden går! Och nu när nummer två är på gång har jag absolut inga planer på att sluta läsa! Inte för att jag hade gjort det annars, men nu blir det ju lite extra spännande liksom :) Hoppas han fick en finfin födelsedag och att han kryar på sig snart!

#5 / / E.K - Mamma till Alicia:

Grattis :)

#6 / / Jossa o Jack:

Oj vad lika ni är! :) Grattis i efterskott till lilla finingen! Kramar

#7 / / Ingela:

Grattis Charlie! Visst har de här två åren bara swischat förbi? Vår lille Nils blev ju också två häromdagen och han känns plötsligt så stor.. Stort grattis till bulle nummer två förresten, syskon är fantastiskt! :) Kram från Norge

#8 / / NINNIE:

Grattis till Charlie :)

#9 / / Annika:

Vilken fin blogg du har!

#10 / / Sessan:

GRATTIS till lillkillen :)

#11 / / Clara:

Grattis Charlie

#12 / / T I L D A - fotoblogg:

Grattis till Charlie! :)

hälsa ifrån mig.



kram

#13 / / joacim:

Detta påminner mig om att vår sessa faktiskt är två om tre månader i morgon. Herregud men ffa

GRATTIS till Charlie och till no 2...

#14 / / Marina:

Grattis Charlie! :-)

#15 / / Anonym:

Grattis! Kom ihåg när min äldsting (18år) fyllde två... det gjorde han med kräksjukan i blomning :) å åt tårta....

#16 / / Maria:

åå här kom avsändaren oxå... tillägg till inlägg #15 :)

#17 / / :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*::

Stort grattis till Lilleman!



Varma måndagskramar från ett disigt Kungsbacka

/Camilla

#18 / / inteutanmindotterochson:

Grattis till sötnosen Charlie!!! =)

kramar!