/ Andra graviditeten /

Peppar, peppar, ta i trä...

Ekorre

Jag har inte behövt syna insidan av porslinsfåtöljen en endaste gång de senaste tre dagarna! Vilken jefla befrielse det är att slippa. En del dagar (och nätter) har varit hemska rent ut sagt. Jag har fått springa en si så där tjugo gånger. Har inte ens fått behålla lite vatten. Inte konstigt att man har känts sig lite schleten. :)
#1 / / Annika:

Hoppas att det vänder nu, så att du får må bra i fortsättningen! Härlig bild. Kram!

#2 / / Marina:

Då är det bara att hålla tummarna att det fortsätter på den vägen.

Kräkas måste ju vara det värsta som finns!

#3 / / veronica:

Vad skönt! Hoppas det håller i! Själv så mår jag fortfarande illa :(

#4 / / carro.s:

åh lilla gumman, hoppas det nu har vänt för dig..peppar peppar =) kram kram

#5 / / Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Usch å fy.

Mår du mer illa än förra graviditeten kanske att det är en tjej. Det ska visst bli värre med alla kvinnliga hormoner då. Brukar normalt inte tro på det där med att kan förutspå könet, men just det där tror jag kanske lite på...

Inte för könet spelar någon roll så, men ändå.

Hoppas du slipper spy mer.

#6 / / CamillaH ♡:

Usch å fy för illamående!!!

Hoppas det släppt nu så du kan njuta ordentligt.



Superfin bild på ekorren :)

Kram!

#7 / / Jossa o Jack:

Hoppas illamåendet håller sig borta, for good! Fin korre! Kramar

#8 / / Emilia:

Hoppas hoppas att du slipper må så nedrans illa från o med nu. Fan vad kul! (Själv längtar jag redan efter en tvåa och dottern är bara 10 månader. Att vara mamma är bäst!)



Vet inte om jag tror på det där med att man skulle må mer illa om det är en liten tjej som ligger och gror... Jag mådde mycket bättre under min andra graviditet än under min första (som tyvärr inte fullföljdes så jag hann aldrig få reda på om det var en tjej eller kille) och vi fick ju en dotter.



Vad tror du, blir det en Maggie nu?! :)

#9 / / E:

Två tummar upp för det!

#10 / / morriz:

Åhh grattis!

Hoppas du kommer förbi det där illamåendet snart nog !

Vad spännande med en liten tilll!

#11 / / Mamma till William:

God middag gumman.

Det var ett tag sedan man hörde från dig.Allt bra med dig denna dag.Skoj att du har nr 2 på gång i magen..Ha en skön tisdag.kram

#12 / / Linda:

Jadu... den där visan känns bekant! Hoppas du slipper kräkas så mycket mer, om inte annat lugnar ner sig så du får behålla en aning så du orkar med livet. KRAM!

#13 / / Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Hoppas som sagt att du mår bättre nu.

Annars kanske jag kan pigga upp dej med en award som du fått av mig ikväll.

#14 / / fröken K:

Bra att du slipper.

Och så roligt att ekorren blinkar. :) Hihi.

Eller är det jag som är så trött att jag ser i syne?

#15 / / m from LMphotografic:

ooooh so nice!!!

#16 / / mikebike:

Oj, vilken fin bild! Jag har länge imponerats av dina bilder.



Ja fy fan, hoppas det är bra nu. det där rännandet tar knäcken på de flesta. brrrr.

#17 / / ullisar:

uäk. kräkas är mitt värsta... är så jäkla skraj för vinterkräksjuka, särskilt nu när vi bara har en toalett för att den andra står under renovering. vore just typiskt om det skulle dyka upp ett elakt kräkvirus just nu bara för det :(



gött iaf att ditt illamående är på övergående! och att det är för en god sak!



ps. korre blinkar åt mig att du redan mår bättre ;)

#18 / / Anne Johansson:

Nu fattar jag vad "bulle i ugnen 2" betyder. =)



Grattis! Så roligt! Hälsa Peter och Charlie från mig:) Hoppas illamåendet håller sig borta nu, det är verkligen jobbigt att må så dåligt och inte få behålla maten. Det brukar ju lugna ner sig efter ett tag. Fem månader kvar då, gud så spännande!