/ Filmer, serier & sånt /

Com Hems nya



Helt galet bra! Haha! :D
#1 / / Emma:

Haha väldigt bra!

#2 / / Ida:

hahaha, har jag inte sett förut. Kul!

#3 / / Benita:

Haha, den var ny för mig :)

#4 / / Linda&Ebba:

Den var superkul!

Ser fram emot att flyttflängandet ska va över snart så vi kan bo på ett ställe och kunna se på TV! Var ett tag sedan nu... kommer inte riktigt ihåg när... faktiskt.

Nu ska jag göra stan osäker, Ebba ska vakta alla flyttkartongerna! Trevlig helg!

#5 / / Baso:

Hahahahaha Vad skön!

Jag dör lite och tror jag kissa en skvätt!

#6 / / Sessan:

den var nyss på tv :D

Jag tycker den är jätterolig.

#7 / / Pia [stjerndorff.com]:

Haha, vad söt!

#8 / / ullisar:

har ingen egen erfarenhet av Com Hem som leverantör men ujujuj sicket lyckokast de gjort i reklamdjungeln! älskar!

#9 / / Eva Sjöberg:

såg den precis och tänkte detsamma! är så träffsäkra!

#10 / / A L M A S F O T O ♥:

HAHA, jag älskar den reklamen! ;D

#11 / / ola:

Senaste filmen från Com Hem: http://www.youtube.com/watch?v=nzrkh6hMPs8