/ Bilder /

Early morning

Early morning
#1 / / Lina:

Än en gång, jag är förstummad. Du är så jäkla grym.

#2 / / FOTOGRAF JENNY VENNBERG:

WOW !

#3 / / Anne:

Vackert!

#4 / / Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Instämmer med de andra WOW

#5 / / Olle:

Ganska så, ganska så nice

#6 / / Frida:

Oj, vilken bild! :-) Älskar känslan man får av den! Helt underbar bild.

#7 / / Konrad:

Supertjusigt med en snygg komposition. Lyder inte direkt tredjedelsregeln men ack så vackert, fungerar verkligen!

#8 / / Johanna:

Åh fasen vilken fin bild...

#9 / / Johanna:

riktigt, riktigt fin bild!

#10 / / emma ce:

Vackert!

#11 / / clara:

så fin bild:)

#12 / / Caroline:

Det där är ett stycke fantastisk bild, tycker jag.

#13 / / Linda E.:

Så vackert.



Jag gillar din blogg, skall kika runt ett tag på alla underbara bilder.

#14 / / Ingen vanlig dag:

Otroligt vackert. Man känner riktigt att det är den där råkalla morgonluften i bilden.

/Kristina

#15 / / Livet runt 30...5:

Åh, vilken vacker morgon. Jag önskar att jag tog mig tiden att njuta när jag går ut men jag stressar mest fram och tillbaka till dagis.

#16 / / kristin:

underbart fin bild!

#17 / / Emma:

Gud vilken fin bild!!! Jag är helt på såld på den! Börjar genast inreda ett sovrum i mina tankar med bilden som en stor tavla, en gigantisk säng och massor av kuddar i samma färger som tavlan och... jag kan hålla på i evigheter...fin är den iallafall! ;)

#18 / / Jessica - by mom bloggen:

Vilken o t r o l i g t vacker bild!

#19 / / Jes:

Vilken vacker bild! Du är fenomenal vännen. Kom in till mig och tävla vettja :)



Kram Jes ♥

#20 / / Lina:

Man kan nästan andas in luften. Härligt.

#21 / / JULBLOGGEN:

vackert!!!

#22 / / Anna:

Herregud vilken mysig blogg och vilka UNDERBARA bilder :)

#23 / / Linda - ehtela.com:

sagolikt :)