/ Allmänt /

Har du sett herr Kantarell?

Kantarell

Mumsat i mig årets första kantareller. Smörstekta på en macka. Maj gaaad vad gott det är!
#1 / / tina:

Åh, så fin han är Herr Kantarell! :-D Mina (höst-)kantareller ligger på tork på matbordet!

#2 / / Olle:

Mums fillibabba! Plockade i helgen och det har redan blivit svampmackor, söndagsstek med kantarellsås och nu håller jag på att torka en del. Måste nog ut och plocka mer! =)

#3 / / sia:

Heldig! Får vann i munnen :)

#4 / / cecilia:

mums!

#5 / / Benita:

Haha, så sööt!

#6 / / *Mette*:

Måste genast handla, gud så gott!

#7 / / Camilla Andersson:

åh, kantareller är så sjukt gott!

#8 / / kristin:

det där lät verkligen gott !!

#9 / / Caroline:

Hihi gullig bild!

#10 / / Annelie:

Du lyckas alltid få till det där lilla extra i dina bilder, Love it!

#11 / / Jonna:

Åh, jag älskar den här bilden! =o) Din blog får mig alltid att bli på bra humör!

#12 / / inteutanmindotterochson:

Kan bara hålla med! Det är verkligen supermumsigt! =)

Kramar!