/ Bilder /

Charlie, Peter & Medelhavet

Sunset in Crete
#1 / / Jossa o Jack:

Åh så fina bilder! Nu längtar jag tills hösten då det kanske blir av att resa :)

#2 / / Fotograf Benedikte Bull:

Nyyydelige bilder!

#3 / / Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Åh vad härliga bilder! Man riktigt hör vågornas brus...

#4 / / Anna:

åhh så mysiga bilder :)

#5 / / sevendaysaweek:

så himla fina bilder!! jag lånar dessa till min blogg om det är ok? länkar!

#6 / / Photographs By Petra:

Nu längtar jag bort från denna snön BIG TIME!



Fina Bilder som vanligt :D

#7 / / Kamilla:

Ser riktigt härligt ut!!

#8 / / Anonym:

sv: men åh, tack så hemskt mycket!

#9 / / sevendaysaweek:

sv: men åh, tack så hemskt mycket!

#10 / / Anna:

Jättefina bilder. Underbart ljus. Är de "direkt från kameran" eller använder du dig av något filter för att få till ljuset?

#11 / / Emilie-mamma till Liam:

Hej !

Tänkte svara på ditt inlägg för en tid sen. Vem är jag...

Jag heter Emilie, är 25 år, har en son vid namn Liam blir 2 år mars-11, bor i hus på landet med min sambo, grandis tik och 2 katter. Jobbar säsong på kyrkogård, men allra helst skulle jag vilja jobba med billackering som jag är utbildad till. Under säsongen jag går hemma bakar jag Speciella Tårtor som jag skriver en hel del om i min blogg så ta en titt där vettja.

Kram

#12 / / Lisen:

åh, underbara bilder!

#13 / / Junitjej:

Vilka underbara bilder!



Ha en trevlig söndag!

#14 / / Lave:

Dina bilder är helt fantastiska :)

#15 / / D I N A R A S hus med tre:

Vilka underbara bilder! Vill ha sommar NUUUUUU!!

Härlig måndag till dig!

#16 / / kristin:

underbart fina bilder!

#17 / / anna:

Fina bilder=)

jag tänkte tipsa om en fin butik som heter Frökenm

www.frokenm.se där finns fina prylar och tips på andra bloggar=)



Hälsningar Anna

#18 / / tilda - fotoblogg:

åh vilka fina bilder ! :)

#19 / / Nina, ensamstående mamma till Liam:

åh, vad härligt det såg ut :)

#20 / / ullisar:

Wow! Såå härliga! Och ovanligt oredigerat känns det som?

#21 / / hehgfd:

http://www.wholesaledesigner-handbags.com replica designer handbags



We are a professional replica designer handbags wholesaler from China, supplying cheap designer handbags,replica jewelry and replica eyewear. high quality, cheap price, we also accept drop shipping.we can ship the knockoff handbags to US,UK,AU,CA etc countries. on our online shop, you can find there are thousands of different new styles replica designer handbags for you choose. you can set up your own store, wholesale designer handbags from us, and sell them in your country for large profit. isn't it a good idea to retail fake designer handbags?come to join us.You'll never regret it!