/ Bilder /

Mylos Beach, Kreta

#1 / / Matilda:

Du är verkligen helt outstanding!

#2 / / anness design:

Å, jag vill också!
Hoppas ni har det fint där!
Kram Anne

#3 / / Julia:

Wow, vackert!

#4 / / Mira:

WOW vilka fina bilder ♥ Hoppas ni har en underbar semester där.
Kram Mira

#5 / / Anonym:

Okej, inte alls avundsjuk, nejdå... :P Inte så konstigt när det kommer från dig men vilka fantastiskt vackra bilder! Älskar fotavtrycken i sanden <3 Ha en fortsatt fin semester! :)

#6 / / Lola:

Meeen jag är inte anonym, skrev ovan :)

#7 / / Anonym:

Vilken härlig blogg! Här kommer jag titta in fler gånger :)

#8 / / Salikon:

Vilken härlig blogg! Här kommer jag titta in fler gånger :)

#9 / / film & serier bloggen:

Underbart fina bilder !

#10 / / Lillian:

Najs! :-)

#11 / / Lotta:

Vilka fantastiska bilder. :)

#12 / / Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf:

Fina bilder! :)

#13 / / Home of M:

Vilka fina bilder, vi var där i början av sommaren. =) Första gången jag kikar in här. Fin blogg.
Kram

#14 / / anna:

Hej. Jag såg ditt inlägg där du undrade om någon hade tips på syskonvagn.. undrar bara vilken du köpte och om du rekommenderar den. :) Ska ha bebis i januari och jag kan inte bestämma mig.

#15 / / hanna - nybliven fru:

Ser fantastiskt mysigt ut! :) Blir lite kär bara av att se bilderna :)

#16 / / Felicia Andreasson - Foto:

Härliga bilder! :D