/ Bilder /

På upptining

Esther

Rugguggigt värre ute idag.
#1 / / Gunilla:

Gulle-nos =)

#2 / / Solveig:

Jag dööör!! Esther blir bara mer och "mänsklig" på dina underbara hundporträtt! Jag älskar din hund!! Nu skall ju inte jag coacha dig, men pröva att sälj dom till någon hundtidning! Översta sköna gröna bilden är inte fy skam den heller! Du är skitduktig! Kram

#3 / / Linnéa:

haha, men åh vilken härlig bild!

#4 / / Lola:

Men åh, sötEsther! <3

#5 / / Sessan:

Så söt då.

#6 / / saravillfara:

Hur söt som helst!

Hoppas hon har tinat upp nu. ;)

#7 / / Anonym:

Sötnos!

#8 / / Fotograf Benedikte Bull:

Hahaha, herlig bilde! :D

#9 / / Olle:

Skulle gärna se förebilden också! =)

#10 / / Emanuel Almroth:

Haha! Härlig Hund!

#11 / / Fotograf Sandra Kantojärvi:

Haha vilken sötnos! Vilket uttryck.. :)

#12 / / Bitte:

Åhhh, det var det sötaste jag har sett!! Är så glad att jag hittat tillbaks till din blogg idag..

Kram på er!