/ Bilder /

Mina älsklingar & jag

#1 / / Ullrika:

Nämen, jag tror inte att jag sett dig på bild innan! Så skojigt att få ett ansikte till bloggen! Och snygg är du såklart mä :) nästan lika söt som dina fina ungar! :p

#2 / / Anonym:

Så vackra och fina att det inte riktigt är klokt! :)

#3 / / Lola:

Mäh, jag är inte anonym, det var jag som skrev ovan :)

#4 / / Lilla familjen:

Vilken fin familj! (:

#5 / / Anette:

Underbara bilder!

#6 / / Web-Linn.net:

Så kos. :D

#7 / / Vee:

Kul o få se vem det är bakom kameran! Fin är du ^^ och dina små

#8 / / Lucy Ewelyn ♥:

Fina ni är!

#9 / / Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf:

Otroligt fint!

#10 / / Victoris:

Älskar sista bilden. Hoppas ni har det bra.

#11 / / Anonym:

Underbara bilder! Du är så duktig och snygg dessutom. Vackra barn med :)

#12 / / Zarah-Lou:

Vad kul att få se lite mer av Dig! :D

Ni är fina hela högen!! <3

#13 / / Anonym:

Kul att se dig.

#14 / / David:

Jättefina! Är det fortfarande ett fast 50 mm objektiv du använder?

#15 / / Fotograf Benedikte Bull:

Herlige bilder!