/ Bilder /

Snapseeds

#1 / / Lola:

Men HUR SÖTT med kostym?? Åh. <3<3<3 Och övriga bilder, vackra precis som vanligt! :)

#2 / / Jenny Vennberg Pictures:

Härliga bilder, som vanligt .. :)

#3 / / Lucy Ewelyn ♥:

Vill ut och plocka svamp!

#4 / / Lotte:

Nej vilken söt liten i kostym! :)

#5 / / film & serier bloggen:

Jag gillar verkligen dina bilder !

#6 / / Benedikte:

Så fine bilder! :) Denne bloggen vil jeg følge med på!

#7 / / gothic lolita dresses:

Jag gillar verkligen dina bilder

#8 / / malin:

Härliga bilder! :)

#9 / / Yohanna Ode:

Jisses! Går han redan. Tänk vad tiden går....uttjatat ;)
Men här fyller Irma två snart så det borde jag vara medveten om ;)

Hälsningar
Yohanna

#10 / / Jessica:

du har säkert fått denna fråga hur många gånger som helst, men vad använder du för kamera och typ av objektiv?:) får min första lilla bebis inom 1 vecka och vill också ta såna fina bilder som du! photoshopar du alla bilder?
/Jessica

#11 / / David:

Riktigt snyggt jobbat med Snapseed. De flesta brukar ju använda alla effekter som går. Det här var diskret och snyggt :)

#12 / / red bottom shoes:

Vill ut och plocka svamp!

#13 / / Ullrika:

Jag gillar Snapseed för mobilen och tycker det är ett enkelt sätt att få lyckade mobilbilder ännu mer intressanta. Du är som vanligt mycket duktig i både din komponering och redigering! Guldstjärna, som alltid!