/ Bilder /

Kottar

Kottar
#1 / / Anonym:

Jesus så sött!! :) <3

#2 / / Sessan:

Jag smälter, huamejjen så sött.

#3 / / Theres - sett sagt och gjort:

Har säkert sagt det förr, men du tar så himla fina bilder

#4 / / martina:

sötaste jag sett! :D



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

#5 / / Juicy Couture Outlet:

etetetetw

#6 / / Jenny:

Fiina bilder!

#7 / / Junitjej:

Söta båda två!

#8 / / Juicy Couture Laptop Bags:

If the life of regret and remorse, to rediscover

#9 / / Felicia Andreasson - Foto:

Så fina bilder! :D

#10 / / Anonym:

Life is like the ocean, only the strong-willed people, in order to reach the other side.

#11 / / Anonym:


Thank you for the good writeup.

#12 / / Mette:

Så himla söta! Och jösses så stora pojkarna har blivit, nu var det alltför längesen jag tittade in här (högsäsong, puh). KRAM!