/ Allmänt /

En liten artikel om att våga trots RA


Finns att läsa på sidan 22-23 här.
#1 / / Benita:

Heja dig!!!

#2 / / m i l l a h . s e:

Vilken fin artikel, och visst är kroppen fantastisk på att anpassa sig:)
Hoppas du mår bra! Kram!

#3 / / Yosofine:

Verkligen en fin artikel! Ger säkert bra stöd till många i din situation! Bra Ann-Louise! Kramar

#4 / / Anna:

jag har nog inte hängt med tillräckligt för att veta att du hade en RA-diagnos ens, men all cred!
Strongt gjort och kul att läsa! Min andra fis ska ut om 17 dagar,mer eller mindre, och utan diagnos. Ah, jag beundrar dig!

#5 / / anness design:

Beundransvärt! Och roligt att du fick en egen artikel.

#6 / / Annika:

Världens bästa Ann-Louise!!!!!!!!!!!!!

#7 / / Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Modig du är. Och härligt med en sådan positiv artikel. Uppmuntrar nog många.

#8 / / Ann-Louise svarar::

Tack för alla fina och rara kommentarer. :)

#9 / / Solveig:

Du vet att jag tycker du är fantastisk sen tidigare, men återigen! WOW!! Kram <3

#10 / / Anonym:

Visste inte heller om din RA men det gör inget för du
Är ju bra iaf! :) härligt att du vågade för dina barn är
Så härliga!! Kram Hannaa (grannen)

#11 / / Linda:

Fin artikel.

Kram!

#12 / / Ullrika:

Vilket jättebra reportage! Och en fin bild var det med - men den känner jag igen så den tror jag att jag har sett här hos dig förrut :)

#13 / / Emma:

Hej!
Jag kom precis på att jag inte varit inne på din blogg på väldigt länge och kom helt plötsligt på den. Kommer inte heller ihåg att du har RA. Jag fick den diagnosen innan sommaren, men har haft problemet över ett år innan jag fick min diagnos. Jag har ett barn som jag fick innan min diagnos och nu kommer längtan efter en till så att läsa om dig som gått igenom två graviditeter känns på något sätt bra! <3

#14 / / Lola:

Heja! Vilket fint och starkt repotage <3 :)

#15 / / Sophie:

Hej jättefin blogg med inspirerande foton.
Hittade hit genom att jag hittade dina roliga bilder google, inspirerande :)
Du är jätte duktig som kämpar på, jag har själv en släkting till RA, SLE, och är gravid i 14:e veckan med vårat första barn :) Det är alltid lika roligt att hitta andra i liknande situation som klarar det! Det ger en hopp :)