/ Bilder /

En väldigt fin födelsedagspresent

 
Tack Peter, Charlie och Elton. ♥
#1 / / Lilla familjen:

Vackra bilder! (:

Svar: Tack! :)
/Ann-Louise

#2 / / Lissen:

Tittar in hos dej, då coh då för dina fina bilder skull.
Vad ska du fota med 35mm.

Grattis i efterskott.

//Lissen

Svar: Åh tack! :) 35-millimeteraren är jag redan alldeles kär i och kommer nog vara en sån där lins som sitter på kameran för det mesta.
/Ann-Louise

#3 / / film & serier bloggen:

Dina bilder är verkligen så otroligt fina !

Svar: Tack! Kul att du tycker det!
/Ann-Louise

#4 / / Annika:

Vilka bra bilder det blir. Kram

Svar: Tack mamma!
/Ann-Louise

#5 / / Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Åh grattis!

Svar: Tack tack. :)
/Ann-Louise

#6 / / Ullrika:

GRATTIS och HURRA! Och jajemen, sicken jättebra presang!

Önskar din en härlig vecka nu med fin höst, glada barn och vackert väder!

Svar: Tack och desamma! :)
/Ann-Louise

#7 / / mikebike:

Åh vad snygga höstbilder! Vill också ha en 35:a

#8 / / Ingrid:

Åh, vad trevligt! Och vilka fina kastanjer! :)

#9 / / Fotograf Benedikte Bull:

Så koselig! Kjempe snilt :) Gratulerer med overstått.

#10 / / Lola:

Grattis i efterskott fina du! :)

#11 / / Malin:

Grattis i efterskott! Vilken bra present du fick och vilken underbar bild på Elton!

#12 / / Nicolinafoto:

Grattis i efterskott! Har du provat objektivet ännu? och isåfall vad tycker du? :D

#13 / / karikulla:

Grattis i efterskott! Vilka bilder, förstår att du är nöjd.

Första gången jag kikar in här hos dig och måste bara säga jösses, vilka bilder. Härlig blogg.

Ha en fin dag!

#14 / / Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf:

Berätta gärna mer om objektivet nu när du haft det ett tag! Visa gärna bilder du fotat med det, försöker hitta nikons motsvarighet men det går dåligt xD Svara gärna på mail, kram :)

Svar: Här är den tror jag: http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=553Det kommer bilder. Kram kram :)
/Ann-Louise

#15 / / Pomea:

Fina bilder i vanlig ordning:) synd att du inte uppdaterat på en månad, älskar dina bilder.

Svar: Åh tack! :) Det har bara varit lite mkt och inte riktigt funnits tid till bloggen på ett tag. Finns på Instagram (alsjostrom) när jag inte finns här. :)
/Ann-Louise

#16 / / kristin:

Hej!

Hitta till din blogg idag, och jag lär komma in här igen. Fin blogg och vad fina bilder! :)


Jag behöver lite hjälp, jag ska köpa min första kamera nästa månad och jag behöver lite tips vad jag ska välja för kamera, jag är helt nybörjare och vill lära mig ta fina bilder.
Vore jätte tacksam om du ville lämna några tips i mitt senaste inlägg i min blogg.

Kram och trevlig helg!

#17 / / Hanna Blaker:

ååh vad kul, nya objektiv är ALLTID välkommna! :)

#18 / / FASHION BY IDAG:

Åh vad kul, grattis!