/ Allmänt /

Vad Charlie önskar sig när han fyller fyra

En livs levande bumbibjörn (vart hittar man en sån haha?). En egen padda (ipad) och en blå vas. Vasen ska han ha till alla fina blommor som han plockar ute.


Charlie som bebis. Känns som igår.
#1 / / johan andrén:

riktigt bra önskelista, theo fick våran gamla ipad när jag köpte den senaste. slipper man ha alla tokiga apps. dessutom har jag gjort en mapp på hans som heter papps, med mina nödvändiga apps på finurligt värre. theo är inne i en lövsamlarfas, helt tokigt vad löv & sten han drar hem.

Svar: Hihi känner igen det där med löv och sten. Charlies fickor brukar vara helt fulla av sten.
/Ann-Louise

#2 / / Maja:

världens sötaste, barns idéer är så roliga! haha

#3 / / Alina Fagerhaug:

Hærre min hatt og tiden flyr. 4 år alt!
Og jeg har fulgt bloggen din helt fra starten av.. Nesten. :D

#4 / / Helle:

Min lillasyster önskade sig en soffa och en dator när hon skulle fylla fyra år. När mamma sa att hon kanske var lite för liten för en dator så sa min lillasyster "jaja, jag kan väl vänta till jag är fyller fem då"

#5 / / Ida:

Ojoj, redan 4år. Stor kille.
Lycka till med letandet efter bumbibjörnen ;)

#6 / / JUNITJEJ:

Vilken söt bild!!

#7 / / Fotograf Benedikte Bull:

Oi!! Fire år!? Tida går jammen meg fort!

#8 / / Fotograf Therése Kervefors:

Vilken underbar bild! :)

#9 / / Julia:

Åh härlig bild!
Älskar hur levande nallen också ser ut! :)

#10 / / Bullermamman:

Vilken underbart mysig & hemtrevlig blogg du har AnnLouise! :) Här kommer jag hänga en hel del! Hoppas allt är bra med dig & lilla familjen! Kram Elina