/ Bilder /

Elli

#1 / / Yosofine:

Vilken finnig!

#2 / / Anonym:

Näe vad blev det för hemsk kommentar!? Jäkla autocorrekt på datorn! Grr..

Vilken fining, skulle det vara!

Svar: Haha!
/Ann-Louise

#3 / / film & serier bloggen:

Sicken sötnos :)

#4 / / Jennifer Nilsson:

Fina bilder :)

#5 / / Julia Nilsson:

Vackra och söta bilder! :)

#6 / / Johanna:

Otroligt fina bilder!

#7 / / Ullrika:

Så stämningsfullt och fint fotograferat/redigerat!

Jag har lagt till dig på Instagram nu så nu kan jag frossa i dina vackra foton där med!

#8 / / Emma:

Underbart söt!

Påminner om en bild på min dotter
http://emmas.webblogg.se/2013/march/en-drom-i-rosa-tyll-2.html

(som det dock inte är jag själv som har tagit)

#9 / / Kaffeörnan:

Vad charmig

#10 / / Cronoline:

Härliga bilder :D

#11 / / Olympia Thurfjell:

Söta bilder!
Trevlig helg!

#12 / / aliengirl- art is my life:

Så gulliga bilder! :D

#13 / / JUNITJEJ:

Så himla söt!

#14 / / Jes:

Underbara bilder på en sockertopp till tjej!

Kram Jes

#15 / / Amanda:

Det finns fortfarande jättemycket kvar i bloppisen!
Så välkommen in och shoppa loss på bloggen!!
Vi ses!

#16 / / Amanda:

Hej! Jag har lagt upp en video på min blogg där jag sjunger, jag älskar att sjunga men har aldrig riktigt vågat ta steget att sjunga framför folk. Men nu är det dags att försöka. Så tyck gärna till! Jag kommer uppskatta allt ni har att säga! :)

Vi ses!