/ Allmänt /

Sen sist...


Opererat handen. Rensat ledkapslar, dragit rätt senor och tagit bort mjukdelar. Det kändes. Säg hej till Mr. Hand.
#1 / / Smäm:

Ajaj :( Hoppas det blivit bättre nu. Kram

Svar: Tack! Det kommer bli bra till slut. :) Kram
/Ann-Louise

#2 / / Emma | Tillvaron:

Aj aj aj! :( Är det på grund av din reumatism?

Svar: Ja det stämmer, det är på grund av den. Men nu kommer det förhoppningsvis bli mycket bättre. :)
/Ann-Louise

#3 / / Emma | Tillvaron:

Skönt, håller tummarna för att det blir hur bra som helst! :)

Svar: Taaaack, det gör jag med! <3
/Ann-Louise

#4 / / Anonym:

Usch, det låter inget vidare. Hoppas du blir helt frisk i din hand och att Mr. Hand inte kommer på fler besök, även om han var rätt söt.

Svar: Tack, det hoppas jag med! Ungarna gillar Mr. Hand. :)
/Ann-Louise

#5 / / Linda:

Gjorde en sådan operation i slutet av 90-talet, höger hand. Samtidigt som jag gjorde samma sak i axeln, vänster axel. Båda läkarna förklarade att just deras operation var SÅ okomplicerad och rutinmässig. Jag lyssnade tyvärr på dem utan att tänka.
I 7 månader kunde jag bara sparka på saker!