/ Allmänt /

Pinne

#1 / / felicia:

så söt :)

#2 / / Hanna Klasson:

Hejsan!
Jag har velat lite fram och tillbaka ifall jag skulle skriva till dig eller inte, men jag gillar inte när företag utnyttjar personer, så därför bestämde jag mig för att skriva.

Jag såg nämligen tidigare idag att blogg.se hade lagt upp ett foto på sin facebooksida gällande fredag den trettonde, och mina tankar gick direkt till din blogg, då jag kände igen den lilla kaninen och sättet du redigerade dina bilder på (I alla fall förr då jag följde din blogg.) Bilden är ett foto av en brun kanin som står bakom en vägg och fnissar medans en kvinna ramlar på ett bananskal i bakgrunden. Visst är det väl din bild, eller är jag ute och cyklar? Jag tänkte att om det är så att det är din bild, och de inte har bett om lov att använda den, så är det ju en ganska stor miss av dom, och de borde få ersätta dig för att de använder din bild (om det är det såklart.)

Ville bara att du skulle veta, och hoppas på att dom inte använt den olovligt.

Med vänlig hälsning, Hannah

Svar: Hej! Tack så jättejättemycket för att du berättade. Verkligen snällt av dig. :) Men det är helt ok att de använder den. Jag jobbar på blogg.se och Elin som skrev Facebook-inlägget frågade. Ha en fin lördag! Kram
/Ann-Louise

#3 / / annika:

Söt nos, så lycklig!